Gyakran ismételt kérdések

Vásárlóink leggyakoribb kérdései a SOLA márka termékeivel kapcsolatban.

ÜGYFÉLKÖZPONT
KEDVEZMÉNYKÓDOK
FELSZÁLLÍTÁSOM
FIZETÉS
MŰSZAKI KÉRDÉSEK
MEGRENDELÉS
VISSZAKÜLDÉS ÉS REKLAMÁCIÓ
SOLA TERMÉKEK
ÜGYFÉLKÖZPONT
Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélközponttal?

Elérhetőek vagyunk az solapoint@solapoint.hu e-mail címen.

Mikor léphetek kapcsolatba az ügyfélközponttal?

Minden munkanapon 9:00 és 18:00 óra között állunk rendelkezésére.

Megrendelést adhatok le telefonon?

Az ügyfél nevében nem tudunk megrendelést létrehozni. Minden tranzakciót elektronikusan dolgozunk fel, és a vásárlást a vásárló a www.solapoint.de weboldalon végzi.

KEDVEZMÉNYKÓDOK
Hogyan használhatom fel a kedvezménykódot?

Válassza ki a termékeket, helyezze őket a kosárba, és kattintson a „Kedvezménykód hozzáadása” lehetőségre. A rendszer automatikusan újraszámítja a rendelés összegét, és a kupon értékével csökkenti a fizetendő összeget. Kérjük, vegye figyelembe, hogy rendelésenként csak egy kedvezménykód használható fel, és ez nem vonatkozik a szállítási költségekre.

A kedvezménykódom nem működik. Mi lehet az oka?

Ellenőrizze, hogy helyesen adta-e meg a kedvezménykódot (felesleges szóközök, ékezetek stb. nélkül). Győződjön meg arról is, hogy a kedvezménykód nem járt le, és csak a kiválasztott termékekre vonatkozik. Felveheti a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal is a +421 37 285 14 14-es telefonszámon, vagy írhat nekünk e-mailt a solapoint@solapoint.hu címre, és ellenőrizzük a kedvezménykód érvényességét.

FELSZÁLLÍTÁSOM
Nem tudok bejelentkezni a fiókomba. Mit kell tennem?

Az egyik leggyakoribb ok a helytelen felhasználónév (e-mail cím) vagy jelszó megadása. Ha elfelejtette jelszavát, kattintson a „Elfelejtette a jelszavát?” linkre, amely az bejelentkezési oldalon található. Egy új, véletlenszerűen generált jelszót küldünk a regisztráció során megadott e-mail-címre. Ha a helyes jelszó megadása ellenére sem tud bejelentkezni, vegye fel velünk a kapcsolatot, és mindenképpen segítünk Önnek.

Hogyan hozhatok létre fiókot?

Kétféleképpen hozhat létre fiókot:

    Kattintson az oldal jobb felső sarkában található emberke ikonra. Ezzel átirányítjuk a „Saját fiók” oldalra, ahol megadhatja személyes adatait.

    Vásárlás közben is létrehozhat fiókot. Miután termékeket tett a kosárba, lépjen a rendelési folyamat következő lépésére, és hozza létre fiókját.

Szeretném törölni a fiókomat. Hogyan tehetem ezt meg?

Ha szeretné törölni a fiókját, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a solapoint@solapoint.hu e-mail címen.

FIZETÉS
Hogyan fizethetem ki a rendelésemet?

További információt a fizetési lehetőségekről itt talál: https://solapoint.sk/content/5-bezpecna-platba.

MŰSZAKI KÉRDÉSEK
Hogyan tudok leiratkozni a hírlevélről?

Minden hírlevél végén talál egy linket, amelyre kattintva leiratkozhat a marketing e-mailekről. Kívánságát jelezheti ügyfélszolgálatunknak is, ha üzenetet küld a techsupport@solaswiss.com e-mail címre.

Miért nem kapok e-maileket a solapoint.hu-tól?

Ellenőrizze, hogy az e-mailek nem kerültek-e a SPAM mappába, és hogy ügyfélfiókját érvényes e-mail-címmel hozta-e létre. Ha az e-mail-cím helyes, és az üzenetek nem találhatók a SPAM mappában, vegye fel velünk a kapcsolatot, és közösen megoldjuk a problémát.

Szeretném törölni a fiókomat. Hogyan tehetem ezt meg?

Ha törölni szeretné fiókját, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a solapoint@solapoint.hu e-mail címen.

Kell-e fiókkal rendelkeznem ahhoz, hogy rendelést adhassak le?

Nem, regisztráció nélkül is vásárolhat. A kötelező regisztráció csak cégekre vonatkozik. Ennek ellenére mindenkinek javasoljuk saját fiók létrehozását. A regisztrált vásárlók számos előnyt élvezhetnek, még akkor is, ha csak alkalmanként vásárolnak.

A regisztrációval az alábbi előnyöket kapja:

rendelései nyomon követése,

vásárlási előzmények megtekintése,

a Sola Bonus Club előnyeinek kihasználása

Küldhetek megrendelést a fiókomban megadott címtől eltérő címre is?

A rendelést bármely címre elküldhetjük, amelyet a rendelés leadásakor megad. A szállítási adatoknál kiválaszthatja az „Új cím hozzáadása” opciót.

Megváltoztathatom a megrendelésem tartalmát?

Ha az árut még nem szállították ki, valószínűleg lehetséges a módosítás. Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, és közösen megoldjuk a problémát.

MEGRENDELÉS
Nem tudtam befejezni az online fizetést. Hogyan tudom véglegesíteni a fizetést?

Ha nem sikerült befejezni a fizetést, a fizetés megismétléséhez szükséges linket a „Fiókom” részben, a „Rendelések története és részletei” fülön találja. Csak regisztrált felhasználókra vonatkozik. A nem regisztrált felhasználók e-mailben kapják meg a fizetési linket.

Kifizettem a rendelésemet, a pénzt leemelték a számlámról, de a rendelés státusza még mindig „Fizetésre vár”. Mi a teendőm?

Küldjön egy e-mailt a solapoint@solapoint.hu címre a fizetési bizonylat csatolásával. Felvesszük Önnel a kapcsolatot, amint a helyzet tisztázódott.

Törölhetem a rendelést?

A rendelést a fiókjába bejelentkezve mondhatja le, amíg nem kapja meg a „Rendelés visszaigazolása” e-mailt. Ha a kiválasztott rendelés mellett látható a „Rendelés lemondása” link, akkor lemondható a rendelés. Ez a lehetőség csak korlátozott ideig érhető el. Ha nem látja ezt az opciót, a rendelés már nem mondható le. Kérdés esetén forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

VISSZAKÜLDÉS ÉS REKLAMÁCIÓ
Mennyi időt kell várnom a panaszom feldolgozására?

Igyekszünk a reklamációkat az Ön megelégedésére a lehető leghamarabb, de legkésőbb a reklamált termék kézhezvételétől számított 30 napon belül megoldani.

Hogyan lehet terméket reklamálni vagy visszaküldeni?

Gondolunk az Ön kényelmére vásárlás közben, ezért leegyszerűsítettük az egész folyamatot az Ön számára. A Retino rendszert használjuk, így csak néhány kattintásra van szüksége a teljes reklamációhoz.

A teljes folyamatot ITT találja.

Az áru nem felel meg nekem, meddig tudom visszaküldeni?

A nem megfelelő árut a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti.

SOLA TERMÉKEK
Milyen anyagokból készülnek a Sola evőeszközök?

A Sola evőeszközök kiváló minőségű rozsdamentes acélból készülnek.

Mik a fő különbségek az egyes evőeszközkészletek között? Csak a dizájnban vagy a minőségben és az anyagokban is?

Mik a fő különbségek az evőeszközök között? Csak a dizájnban vagy a minőségben és az anyagokban is?

Az evőeszközök közötti különbségek mind a minőségben, mind a dizájnban megtalálhatók. A Sola öt termékvonalat különböztet meg a portfóliójában, amelyek formában és funkcionalitásban is eltérnek:

    Platinum Line: Luxus evőeszközök üreges nyelekkel.

    Premium Line: Kiváló minőségű, kovácsolt evőeszközök, különös figyelemmel a részletekre.

    7. Generáció: Egyedülálló evőeszköz-sorozat, amely különböző nyélkialakításokat kombinál.

    Master Line: Teljes termékvonal, amelyet kifejezetten a HoReCa-szektor igényeihez fejlesztettek ki.

    Elite Line: Egy evőeszköz-sorozat, amely ötvözi a funkcionalitást, az egyszerűséget és a megfizethetőséget.

Lehet-e mosogatógépben mosogatni a Sola evőeszközöket?

Az evőeszközök élettartamának meghosszabbítása érdekében a legjobb, ha kézzel mossa el őket. Ha azonban másként nincs feltüntetve, a Sola evőeszközök mosogatógépben is tisztíthatók.

Hogyan kell megfelelően gondoskodni az evőeszközökről?

A Sola Switzerland az evőeszközök napi használata során az alábbi szokásokat javasolja:

    Használat után azonnal öblítse le az evőeszközöket, hogy minimalizálja a sók és savak által okozott kémiai reakciókat.

    Tisztítsa meg az evőeszközöket az első használat előtt, majd minden további használat után is.

    Ne hagyja az evőeszközöket éjszakára vízben ázni. A vízben található ásványi sók károsíthatják a felületet.

    A rozsdamentes acél evőeszközöket mindig külön tárolja az ezüst evőeszközöktől.

    A késeket mosogatógépben külön tisztítsa más evőeszközöktől.

    A kanalakat és a villákat úgy helyezze a mosogatógépbe, hogy a kanálfejek és a villák fogai felfelé nézzenek, így alaposabban tisztíthatók.

    A mosogatási ciklus befejezése után az evőeszközöket azonnal vegye ki a mosogatógépből, és törölje szárazra őket. Különös figyelmet fordítson a kés pengékre.

    Ne hagyja az evőeszközöket egy zárt, nedves mosogatógépben.

    Mindig tartsa be a mosogatógép gyártójának utasításait és a vegyi tisztítószerek használatára vonatkozó előírásokat.

Lehet-e mosogatógépben mosogatni a fából készült termékeket?

A fából készült termékek általában nem alkalmasak mosogatógépben történő tisztításra. Ha egy ilyen termék ragasztott részekből áll, azok széteshetnek.

Mi a különbség a CR és a CNS evőeszközök között?

A CR és CNS megjelölés közötti különbség a korrózióállóság értékelésében rejlik. A CNS megjelölés a legmagasabb minőségű acélt jelöli, mivel kis mennyiségben tartalmaz nikkelt és egyéb elemeket. A CR megjelölés viszont a nikkel hiánya miatt kevésbé korrózióálló.

Mit jelentenek a 18/10 és 18/0 jelölések?

Az evőeszközök korrózióállóságának értékelésekor a 18/10 és 18/0 számok az acélötvözetben lévő króm és nikkel arányát jelölik, amelyből az evőeszközök készülnek. A 18/0 azt jelenti, hogy az ötvözet 18% krómot és 0% nikkelt tartalmaz. A 18/10 jelölés pedig 18% krómot és 10% nikkelt takar az acélötvözetben.

A nikkel jelenléte lágyabbá teszi az acélt, ugyanakkor magasabb minőségűvé és ellenállóbbá a korrózióval szemben. A nikkelmentes ötvözetből készült evőeszközök keményebbek, de kevésbé ellenállóak a korrózióval szemben.

Rozsdásodhatnak az evőeszközeim?

Bár a Sola evőeszközök rozsdamentes acélból készülnek, ez nem jelenti azt, hogy nem rozsdásodhatnak. A korróziót leggyakrabban a nem megfelelő tisztítás vagy az evőeszközök nedves környezetben való hosszabb ideig tartó tárolása okozza.

Újra lehet-e hasznosítani az evőeszközöket?

A Sola Switzerland a következő általános környezetvédelmi szabványokat teljesíti:

    Termékek újrahasznosítása

    Természeti erőforrások felelősségteljes felhasználása

    Saját gyáraiban szigorú kibocsátási kritériumok betartása (ISO-tanúsítványok)

A Sola evőeszközök a saját termékeink újrahasznosítási programjának keretében újrahasznosíthatók.

Az online áruházban kínált összes termék megvásárolható-e az értékesítési pontokon is?

Igen, a Sola Switzerland e-shopban kínált termékek közvetlenül megvásárolhatók a Sola Point üzletben is. Csak kiválasztott Sola-termékek érhetők el a COOP Jednota kiskereskedelmi hálózatában.

Kínálnak alumínium evőeszközöket is?

Nem, a Sola Switzerland márkái alatt nem értékesítenek alumínium evőeszközöket.