INGYENES SZÁLLÍTÁS 30 000 FT felett

Termék visszaküldés


Hogyan küldheti vissza az árut?



1. lépés
1. lépés
Az árut, melyet vissza szeretne küldeni, gondosan csomagolja be egy dobozba vagy az eredeti csomagolásba. Lehetőség szerint, használja fel az eredeti csomagolásban megtalálható térkitöltő anyagokat, hogy a termék ne sérüljön meg a szállítás során. Gondoljon arra, hogy szükséges, hogy a termék eredeti állapotában érkezzen meg raktárunkba.



2. lépés
2. lépés
Töltse ki az elállási űrlapot és helyezze bele a csomagba a számla másolatával együtt. Ne felejtse el, feltüntetni a bankszámlaszámot, amelyre visszautalhatjuk a visszaküldött áru értékét. A teljesen kitöltött űrlapnak köszönhetően gyorsabban fel tudjuk dolgozni a visszaküldött megrendelést.

Űrlap – Termék visszaküldése



3. lépés
3. lépés
Ha a terméket becsomagolja az űrlappal együtt, küldje el az átvételtől számított 14 napon belül az EU központ címére:

Sola Switzerland s.r.o.
Vrátenie tovaru e-shop HU
Novozámocká 1065
951 12 Ivanka pri Nitre
Slovenská republika


FIGYELMEZTETÉS:
Őrizze meg a feladóvevényt, amíg nem veszük át a csomagot. Nem vállalunk felelősséget azon termékekért, melyek megsérülnek vagy elvesznek a szállítás során. A visszaküldött árut ne küldje vissza utánvételes csomagként, ugyanis az ilyen nemű csomagot kénytelenek vagyunk visszaküldeni az Ön címére. A visszaküldés költségei a vásárlót terhelik.



4. lépés
4. lépés
Várjon egy pár napot. A visszaküldött megrendelést a lehető leggyorsabb módon feldolgozzuk. Ez általánosan 3 – 6 munkanapot vehet igénybe.



5. lépés
5. lépés
Amint a visszaküldött csomagot ellenőriztük és feldolgoztuk, felvesszük Önnel a kapcsolatot. A pénzösszeget visszautaljuk az Ön által megadott bankszámlára. Az utalás általánosan 2 – 5 munkanapot vehet igénybe.




 

Ha bármilyen egyéb kérdése akadna, ne habozzon felvenni velünk a kapcsolatot chaten,
a solapoint@solapoint.hu e-mailen.